Julia Prats i Arola Vilà

  • Campanya de Coca-Cola Light:

Funció de creativitat, ja que l’individu de l’anunci fa coses a la vegada que no et podries imaginar, és l’element principal de l’anunci. També apareix la funció preparatòia, la documentació és funamental en el procés d’investigació per la creació del producte publicitari.

  • Antena 3. Gran hotel:

Funció de credibilitat perquè s’ambienta en la època a la qual passa la sèrie (vestuari, edificis, complements,…). La funció de verificació també hi intervé perquè es creen decorats per demostrar i fer creure als espectadors l’ambientació. I finalment també apareix la funció preparatòria, ja que per crear l’ambientació adequada t’has de situar i documentar prèviament.

  • Papa Benedicto XVI, Interactive:

Funció de complementarietat perquè la fotografia complementa la notícia. Funció de credibilitat, els fets són reals i creibles. I, finalment la funció de verificació ja que es complementen i comproven els fets amb imatges i dades. També aparex la funció de creativitat també.

  • Anunci Campofrío:

Complementarietat perquè ens donen bastantes dades juntament amb el text. Creativitat, ja que fan servir personatges públics per tal de semblar més real; i finalment també intervé la funció preparatòria.

  • Cadena SER, Concha Velasco “toda una vida de cine”:

Funció de rendibilitat utilitzant l’autora com a recurs. Funció de creativitat en la combinació d’audios antics i locucions. Apareixen moltes imatges i audios d’arxiu.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s