A02 Lidia Sala Planells i Juan Carlos Meneses

  • Campanya Coca-Cola Light

Apareix la funció preparatòria, ja que la documentació és fonamental en el procés d’investigació per la creació del producte publicitari. També apareix la funció creativa perquè la documentació és l’element principal o destacat d’aquest spot

  • Gran Hotel

Apareix principalment la funció de verificació, ja que la vestimenta i el decorat són els propis d’aquella época. També apareix la funció de credibilitat perquè s’ambienta en aquella época, com per exemple:  la vestimenta, el decorat i els diàlegs.

  • Papa Benedicto XVI

Funció de complementarietat, perquè es complementa amb informació retrospectiva.  Funció de credibilitat, ja que els fets sónreals i creibles; i finalment, la funció de verificació  ja que es comproven els fets amb dades i imatges.

  • Anunci Campofrío

Predomina la funció de complementarietat, ja que ens mostren dades retrospectives.També apareix la de  creativitat, perquè la documentació és un element fonamental en la creació del anunci.

  • Concha Velasco, cadena Ser

La funció que predomina és la de rendibilitat, ja que  hi apareix material informatiu reutilitzat. També apareix la funció de creativitat en la combinació de locucions antigues i audios de postproducció.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s