A02 CARMEN ISABEL VEGA RUEDA

Campanya de Coca-Cola Light:

Funció de creativitat i preparatòria,  l’individu de l’anunci realitza accions simultaneament inimaginables, i la documentació és funamental en aquest procés d’investigació per la creació del producte publicitari.

Antena 3. Gran hotel:

Funció de credibilitat, verificació i preparatòria, perquè s’ambienta en la època de la sèrie (vestuari, edificis, formas de parlar…). També perquè es creen escenaris per demostrar  als espectadors l’ambientació. I  es crea l’ambientació adequada on s’observa una documentació previa.

Papa Benedicto XVI, Interactive:

Funció de complementarietat, credibilitat, verificació i creativitat, perquè la fotografia complementa la notícia i els fets són reals. I es i comproven els fets amb imatges i dades.

Anunci Campofrío:

Complementarietat, creativitat i preparatòria, perquè faciliten dades  amb el text. I utilitzen personatges públics perqué sigui més real.

Cadena SER, Concha Velasco “toda una vida de cine”:

Funció de rendibilitat i creativitat, utilitzant l’autora com a recurs. Combinació d’audios d’arxius amb imatges.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s